היזם מנהל עסק לשיווק מוצרים רפואיים (כסאות גלגלים, חיתולים וכו.... ) מספק ומייצג מספר חברות. היזם החל לעבוד בתחום לפני מספר שנים כשכיר ורק לאחרונה הקים את העסק שלו (היזם מתגורר באזור הצפון, העסק נותן שירות ללקוחות באזור הצפון ועד ירושלים. )
המטרה : להגדיל את מספר הלקוחות וההכנסות .
התוצאה : גידול ניכר בהכנסות, היזם מתפרנס מהעסק וממשיך להתפתח.
מה עשינו: בעבר היזם קיבל הזמנות והיה יוצא לחלק את הסחורה באופן אישי דבר שגזל ממנו זמן רב והוצאות דלק ואחזקת רכב גבוהות מאוד. עם התחלת החונכות נעשה שינוי באופן חלוקת הסחורה , המשלוחים הוצאו לחברה חיצונית. (נחתם חוזה שאינו מחייב בהתקשרות לטווח ארוך, חוסך זמן רב וכסף) . שינוי זה הינו אסטרטגי ומאפשר ליזם לעבוד על דברים נוספים ולטפל בשיווק ולא לבזבז את זמנו בדרכים. בנית נהלי עבודה. ויצרנו חומרים שיווקיים. הגדלת מאגר הלקוחות ועבודה על שימור הלקוחות. הרחבת סל המוצרים, בניית נוכחות אינטרנטית – דף נחיתה , רישום במנועי חיפוש ופרסום באינדקסים שונים, כולל פתיחת פייס בוק עסקי, על מנת להביא להכנסות פסיביות, בניית מועדון לקוחות כולל מבצעים והטבות .