התוצאה: לאחר הכנת החומרים יצאה לאה לתאם פגישות ובעזרת הקשרים המשפחתיים והמיקוד שיצרנו הצליחה לסגור עסקאות ולקבל פרויקטים . ואף הגיע לשלב בו יכלה לדחות לקוחות שלא התאימו לה .
מה עשינו: הגדרנו את התחום בו לאה תעסוק, תוך מיקוד השיווק לקהל היעד שעמו בחרה לעבוד (מגזר דתי חרדי) . הכנת תיק עבודות מרשים, דיסק שיינתן ללקוח עם דף פרופיל כרטיס ביקור . תמחור לשעת עבודה ולפרויקטים, הכנה לפגישות פרזנטציה, הדרכה בנושא מכירות וסגירת עסקאות, ניהול זמן נהלי עבודה וגאנט לפרויקטים. התהליך כלל גם העצמה אישית והכרה בחוזקות, במקצועיות ובמוטיבציה הגבוהה של היזמת .